Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Simon Lundgren - 25 mars 2011 23:05

Hej.
Idag åkte vi direkt till kristdala och satte igång med att bära in klinkerplattorna som skulle användas till en liten bit av golvet som var kvar. Efter det så började Jocke och jag att sätta upp glasväggen. Det tog ett bra tag att få den rak och stadig men efter lite om och men så gick det bra endån.

Efter frukosten så fogade jag golvsockeln i bastun. Det gick lättare att foga golvsockeln än golvet tyckte jag. Så efter jag hade fogat klart var vi nästan klara i kristdala. Så det vi gjorde var att plocka iordning och städa så allt såg bra ut. Jag fick dammsuga och tvätta golvet och pilla lite. Jag har haft en rolig vecka här på Oskarshamns murning och kakel. Men ett minus var att jag fick gå upp så tidigt så idag så slummrade jag till när vi åkte till kristdala. Jocke berrättade att hans första 5 år han jobbade så sov han varje gång han åkte bil till ett bygge.

Innan vi åkte så satt vi dit alla dörrar. Men bastudörren var för lång så vi fick inte i den. Så vi fick kapa den ca 5 cm. När vi åkte hem så gick vi in på företaget och tog en kaffe och jag tackade för jag fått prao där. Sedan sa jag hejdå och åkte hem.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards